wtorek, 8 kwietnia 2014

Poradnik: Zapobieganie wyłączaniu się gry

Witam, pewnie wielu z was miało ten problem... Gram 2 godziny i nagle gra się wyłącza, jak temu zapobiec?  Czym to może być spowodowane? Dowiecie się o tym poniżej, dodam także, że ten sposób niweluje błąd
Nie jestem żadnym informatykiem, ale staram się o tym czytać o komputerach w internecie z tego co mi wiadomo systemy 32bitowe wykorzystują maksymalnie 2Gb RAM, Simsy natomiast to gra wymagająca, a co się stanie, gdy uzyskany zostanie punkt krytyczny wtedy System dla ratowania danych zamknie zbędne programy, w tym przypadku The Sims 3. Jak już wielu z was mogło się zorientować poradnik ten będzie mówił o tym jak "powiedzieć" swojemu systemowi, aby mógł korzystać z większej ilości Ram. Przejdźmy do poradnika.
Skąd wziąłem porady i je spolszczyłem
UWAGA>>> Poradnik ten jest kierowany do osób mających systemy 32 bitowe wypisane poniżej oraz co najmniej 3Gb RAMu. <<<UWAGA
Jak sprawdzić ile mam RAMu? 
Wchodzisz w Start i wpisujesz w Wyszukaj programy i pliki dxdiag włączasz wyszukany program w miejscu zaznaczonym kolorem czerwonym znajdziesz informacje o ilości RAMu

Windows XP:
niestety nie mam teraz do dyspozycji komputera z tym systemem, ale zapraszam na tą stronę gdzie również jest wszystko podobnie rozpisane, jednak ja nie daje gwarancji działania, gdyż tego nie testowałem
Windows Vista/7:
1. Otwórz wiersz polecenia z uprawnieniami administratora
Start--->Wszystkie programy--->Akcesoria
Klikasz prawym klawiszem myszy na program wiersz polecenia z listy wybierasz Uruchom jako administrator, a następnie Tak.
2. Po otwarciu programu wpisujemy w zależności od tego ile mamy RAM:
Jeśli mamy 3072MB RAMu wpisujemy: bcdedit /set IncreaseUserVA 2560 i klikamy Enter



















Jeśli mamy 4096MB RAMu wpisujemy: bcdedit /set IncreaseUserVA 3072 i klikamy Enter




















Po wykonaniu czynności Resetujemy komputer.
Jeśli coś pójdzie nie tak to można przywrócic stare ustawienia wpisujac bcdedit /deletevalue IncreaseUserVA

Windows 8:
Na stronie z której użyłem jako źródło pisze że do tego systemu można użyć sposobu od Visty i 7.

Mam nadzieje że poradnik wam się przyda, należy pamiętać o tym, że ten sposób nie zapewnia 100% bezpieczeństwa w czasie rozgrywki, zawsze należy być przygotowanym na to, że gra się wyłączy i często zapisywać, jednak ludzie których nęka wywalanie powinni to zastosować. Jeśli w czymś się pomyliłem, albo coś jest nie tak to proszę o info w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz